Pokladní software Septim slouží především pro restaurační zařízení, ale zárověň lze aplikovat v obchodech, fitnesscentrech, hetelech a všude tam, kde je potřeba stabilní software, který Vám výrazně zjednoduší a ulehčí práci a to se skladovým hospodářstvím, urychlí činost obsluhy intuitivním ovládáním pokladny a v neposlední řadě využití velkého množství přednastavených nebo individuálních reportů, jak pro Vaše marketingové účely, tak pro účely vedení účetní agendy. Samozřejmostí je i export dat.
Hlavní výhody systému Septim:
- aktuální přehled zásob, můžete optimalizovat zásoby na skladu a tím uvolnit finance na jiné účely
- hlídání skladových zásob na základě jednoduchého nastavení minimálního, nebo kritického množství
- přesné sledování nákladů a výnosu vašeho zboží
- sledování všech činností na pokladně, například jak si vedou v prodeji jednotliví zaměstnanci – motivační nástroj pro lepší výsledky
- evidence zákazníku, možnosti různých slev, bonusů a věrnostních programů
- kompletní nastavení parametrů a práv pro jednotlivé zaměstnance – zamezení zaměstnancům v nepoctivém jednání
- výrazné zrychlení komunikace mezi obsluhou a kuchyní na základě objednávek, urychlení obsloužení Vašich hostů a tím i obrátku hostů – finanční přínos
- jednoduchý reporting všech nastavení, výsledků a hodnocení v tištěné formě nebo možnost exportu dat do souborů například exelu, wordu, txt atd.
Ukázka Septim manažer: